1 ÅR & 4 MÅN SENARE

Tiden har bara rusat förbi sen operationen.

- Jag spelar inte fotboll längre, tyvärr. Men knät känns för instabilt och jag vågar inte. Både läkarna och sjukgymnasten säger att det är en stor risk att ta. Jag har testat att träna några gånger men jag tar det väldigt lugnt. Känns som om knät ska vrida sig ibland. Efter träningarna har jag ont i knät. Kan även bero på att jag är otränad i  och inte använt mig av dessa muskler. Vill börja spela igen. Men då ska knät kännas bra till 100%

- Jag tränar knät på gym 3-4 ggr i veckan. Rehab är A och O för ett fungerande knä. Slarvade en del i somras, men nu i höst kör jag hårt.

- Jag springer utan problem och får inga känningar.

Om du vill följa min vardag eller bläddra tillbaka i arkivet och läsa hur jag mådde kring operationen - alexandrastil.blogg.se


2 år efter operationsdagen ska man kontakta sitt försäkringsbolag för att göra ett invaliditetstest.

TIPS till dig som ska opereras: Tänk på att skydda ärren med plåster! Helst i ett helt år. Då blir ärren fina(re).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0