DAG 010

Har slutat kyla knät nu. Känns inte som att jag behöver det. Kan vara skönt att göra det på kvällen innan man ska sova!

Denna dag gick jag också ganska mycket med kryckor. Men jag börjat vänja mig och det känns bara bättre och bättre. Använder knappt kryckor när jag är inomhus.

Träningen har förbättras markant och jag kan nu göra alla övningar felfritt och till 100%. Den kunde jag inte för några dagar sen.

Smärtorna är nästan obefintliga och jag tar bara en alvedon på hela dagen.
Plockade också bort ett av plåsterna som satt på låret. Det hade läkt fint och syntes knappt. Det andra lilla plåstret som fanns på låret bytte jag till ett nytt. Ville inte låta det vara öppet eftersom det var sytråd på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0