DAG 008

Det första jag gjorde när jag vaknade var att köra igenom träningsprogrammet. Vill få in en rutin att göra det direkt när jag vaknar, på eftermiddagen och innan jag ska sova.

Tog en tablett till frukosten.
Sen gick jag rätt mycket med kryckor denna dag. Det gick faktiskt bra. Man ska inte gå överdrivet mycket. Ca 5 min åt gången. Hade lite smärtor men tog alvedon till lunch så det gick över.

Köpte skumgummi till kryckorna.
Så det är mycket skönare för händerna nu! Köpte även en stödstumpa på apoteket för 130 kronor som motverkar svullnad eftersom benet har dålig blodcirkulation. (Man ska pumpa med fötterna 60ggr/h sa sjukgymnasten) Det känns bättre med strumpan på!

(Har minskat till 3 alvedon om dagen. Frukost, eftermiddag, innan läggdags)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0