DAG 002 - DAGEN EFTER

Efter en riktigt jobbig natt med sprutor och tabletter så är det äntligen fredag. Det gjorde riktigt ont att kissa efter att slangen hade vart mellan benen och irriterat. Men nu gick det äntligen igen. Mina rumkamrater var inte direkt tysta på natten så jag vaknade ett x antal gånger pga av höga snarkningar och andra ohärligheter.

Vid 6-tiden är alla klarvakna och får morgontabletter och hjälp att gå till toan. Vid 9 tiden fick vi frukost. Första jag äter på två dygn. Det gick bra att äta. Lite illamående men jag fick ner maten.

Sen fick jag träffa en sjukgymnas
t och prova köra ett enkelt träningsprogram som inte var så enkelt. Hon bad mig ringa och boka tid på Nyköpings Strand (rehabilitering för skador). Så det gjorde jag och fick en tid redan nästa vecka! Hon lär mig också vilken teknik jag ska använda när jag går på kryckor.

Lite senare på dagen
fick jag träffa min kirurg och hans läkarteam. Fick veta hur operationen gått till och hur jag ska gå tillväga i framtiden.

Efter lunch fick jag åka hem. Lite yr men mådde bra i övrigt. Väl hemma så började jag må dåligt igen. Började spy och fortsatte till nästkommande dag. Vi ringde sjukhuset och fråga vad det berodde på. Troligtvis narkosen (tror jag) men sjukan trodde det berodde på magsjuka? Vilket sammanträffande isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0